دهنتوببند،فقط گوش کن.....

دهنتوببند،فقط گوش کن.....

(دنیاتوی آسمونش خلاصه میشه،وآسمون توی بارون.........)

حرف اول...(پست ثابت)

فقط گوش کنید.......

+اول اینکه پیام می زاری فقط نظرتوبگو،تبلیغی یاشماره باشه نخونده یه راست میره توسطل آشغال.

+دوم این که،هرچی دلم بکشه میگم،کاریم به کسی ندارم، پس یاباادب باش که اگه نبودی باجوابم حالیت میکنم یاهری........خوش اومدی

+سوم،حرفتوازته دلت بزن اینجا همه دهن ها زیپشون بسته است...به قول معروف اینجا جای اهل دله...

+چهارم اینکه زرمفت زدن ممنوعه!یعنی حوصله نصیحت ودلسوزی وادااطفارندارم....من نه نصیحت می خوام نه محتاج دلسوزی ونه محله...به اداوادفاردیگران میدم.پس خودت باش

+پنجم،اگه ازمطالبم به دزدی نشونه ی انسانیت پایینته.........

+ششم،امیدوارم حرف هموبزنیم وراضی ازاین وب خارج بشین.(خدایارتون)



نظرات شما عزیزان:

امیرمحمد
ساعت19:13---28 بهمن 1391
سلام کلاهرچی میگم یه جواب میدی ازفامیلای عادل فردوسی پورنیستی؟؟؟پاسخ:مطمئن باش اگه حرفت حساب بودجواب نداشت................مثل حرفای من که یه دنیاتوجوابشون مونده!...یاخودتوهم هنوزنتونستی اونجوری که دوستداری جوابموبدی..........اینوگفتم فکرنکنی ازافکارت خبرندارم گل پسر...........

علی ربانی
ساعت16:28---28 بهمن 1391
سلام دوباره

میتونی به این وبلاگم هم سر بزنی

من حکم صیغه رو تو رساله ها خوندم

به احکامش آشنا هستم

صیغه کردن هم به معنی سوء استفاده و فرار نیست!

صیغه دوشیزگان بدون اذن ولی به رای اغلب فقها ناشدنی است پس تا پدر اجازه نده نمیشه.

در مورد بیوه زنان هم تا رضایت فرد مقابل نباشه نمیشه . . . .

خلاصه قانون و قاعده داره.

چرا شما استفتاء نمیکنی از مرجع تقلیدت.

متاسفانه جو بسیار منفی ای تو جامعه علیه این سنت الهی هست.

بطوریکه دخترها با رابطه نامشروع و آزاد خیلی راحتتر برخورد میکنن و اونو عرف میدونن.

خیر پیش
پاسخ:گیرم همه ی حرفای نادرست تودرست..........توچه گیری دادی به صیغه کردن؟تودنیاقحطی ثواب اومده؟.........نه گل پسرنیومده.........بازم میگم همیشه یادت باشه سرهرکسی روبتونی شیره بمالی سرخدارو متاسفم.........سعی نکن این عمل زشتوخوب جلوه بدی.کارتوباهمون عمل ناپسندهیچ فرقی نداره،توهم صیغه نمی کنی که طرفونگاهش کنی که میکنی؟وقتی هم صیغه مدتش تموم شد.....اون موقع میگی خیرپیش ومیری دنبال یکی دیگه تابه قول خودت اونم به ثواب واداری........دل وجسمایی هم که پیچاره کردی بدرک نه؟غیرازاینه؟نکنه می خوای باهرکی ثواب کردی پاش وایسی؟فکرنمی کنی خونه گرونه وتوهم به یه خونه بزرگ اندازه همه ی ثوابات احتیاج داری؟..........باآیه وحدیث هایی که خودتم معنی شون رودرست نمی دونی وواسه شهوت خودت داری ازشون استفاده می کنی میخوای ثواب کنی؟چراجوابمونمیدی که بین این همه ثواب صیغه روانتخاب کردی؟..........نه پسرجون،نه!این حرفاواسه خام کردن امسال توشایدولی من کافی نیست.......


امیرمحمد
ساعت15:15---27 بهمن 1391
سلام مرسی اومدی.درموردنظرت باید بگم بستگی داره عشق رو چی ببینی من زیاددراین باره نمیدونم فقط همینومیدونم که اون سه نقطه ای که آخرپیغامت گذاشتی خیلی چیزارو میرسونه مثلا این که امکان تغییرهست.(به خدا توکل زندگیم هیچوقت اینقدر جدی نبودمپاسخ:ازتوهم ممنون............. من دوست دارم جدی زندگی کنم...........عاشق هم نشدم،دوستم ندارم بشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: باران ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام،من نه یه عاشقم نه یه معشوق فقط تنهام؛نمی خوامم کسی تنهایی هاموپرکنه...این جاروهم واسه دل تنهای خودم زدم...نه واسه دلهای تنها...واسه خنده اومده باشی اینجا،طوری باغم دنیامی خندونمت که هیچ دستمالی جواب گریه هاتونده...حالاخوددانی


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , saketbash.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM